Hvem er GT Biler?
Kundeløfter
“Hver dag bestræber vi os på at gøre vores kundeløfter til virkelighed, så du kan opleve den bedst mulige service og rådgivning.”
Det er noget, der har stor betydning for det enkelte medarbejder i vores forretning, men i særdeleshed også for der brands vi arbejder med. Reparation og bilkøb er en tillidssag!
Vi har 9 løfter, som vi giver til dig som kunde. Samtlige kundeløfter – uanset om det handler om modtagelsen i butikken over servicearbejdet til aflevering og opfølgning – bygger på uafbrudt køreglæde og en god kundeoplevelse. Vi ser det som en naturlig konsekvens af vores ambition om at være din fortrukne bilforhandler og værksted.
Med de 9 løfter giver vi os selv noget at leve op til. Nogle vil sige, det er meget ambitiøst og forpligtende. Vi tror dog fuldt og fast på vores medarbejdere. Og vi ved, at de hver dag vil stå på mål for dig og din bil – hele vejen.
#1 …at lytte til dig og følge grundigt op.
#2 …at præsentere dig for en pæn og ordentlig forretning
#3 …at betjene dig venligt hurtigt og professionelt
#4 …at vi finder den tid der passer dig bedst
#5 …at vi giver dig et præcis og detaljeret tilbud
#6 …at få din godkendelse inden vi sætter ekstra arbejde i gang
#7 …at du kan stole på os
#8 …at følge op på dit besøg, så vi sikre at du er tilfreds med os
#9 …at vi altid gør vores BEDSTE